مدیرکل استاندارد استان اردبیل از صدور ۳۰ پروانه تائید صلاحیت برای مدیران کنترل کیفیت در سه ماهه نخست سال ۹۹ در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاشم علایی، مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: در سه ماهه نخست امسال ۳۰ مدیر کنترل کیفی واحد‌های مختلف تولیدی و خدماتی در استان اردبیل موفق به دریافت پروانه تائید صلاحیت شده اند که بیشتر در زمینه‌های صنایع ساختمانی و معدنی، غذایی و کشاورزی و صنایع شیمیایی فعال بوده اند.

او با بیان اینکه در همین مدت پروانه تائید صلاحیت ۹ نفر از مدیران کنترل کیفی تمدید شده است افزود: پروانه ۶ مدیر کنترل کیفی نیز ابطال شده است.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل بیان کرد: اداره کل استاندارد با همکاری شرکت‌های آموزشی همکار استانی با هدف ارتقای سطح دانش فنی و بروز رسانی اطلاعات برای مدیران کنترل کیفی در طول سال دوره‌های آموزشی تخصصی برگزار می‌کند.

علایی در پایان تصریح کرد: محتوای این دوره‌ها بر اساس نیاز سنجی‌ها و اهداف مدون سازمان ملی استاندارد ایران برای آموزش مدیران کنترل کیفیت پیشنهاد و مصوب می‌شود.

او افزود: عملکرد صحیح و نظارت دقیق مدیران کنترل کیفیت واحد تولیدی بر روی فرآورده‌های تولیدشده مطابقت آن‌ها با استاندارد‌های ملی مربوطه رابطه مستقیم دارد.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل اظهار داشت: مدیران کنترل کیفیت، نقش مهم و موثری را با نظارت بر روند تولید کالا‌های با کیفیت و استاندارد ایفا می‌کنند و آموزش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.