مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: واحد‌های صنعتی دارای استاندارد و گواهینامه‌های ملی و بین المللی در استان اردبیل حمایت می‌شوند.

محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: واحد‌های صنعتی که موفق به اخذ استاندارد‌ها و گواهینامه‌های ملی و بین المللی شوند مورد حمایت یارانه‌ای قرار می‌گیرند.

او تصریح کرد: رعایت استاندارد‌ها در بخش تولید و افزایش محصولات صادراتی، یکی از مولفه‌های لازم برای دستیابی به شعار سال است که واحد‌های صنعتی با نگاه ویژه خود می‌توانند در مسیر تولید و محور صادرات حرکت کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اخذ استاندارد‌ها و گواهینامه‌های ملی و بین المللی را یکی از ضروریات لازم برای ورود محصولات تولیدی به بازار‌های داخلی و صادراتی برشمرد و افزود: تلاش می‌شود تا با کمک به واحد‌های صنعتی و ترغیب آنان به دریافت استاندارد‌های لازم، حضور آنان در بازار‌های داخلی و بین المللی تسهیل گردد.

اهلی این کمک‌ها را در قالب بسته‌های حماتی صنایع کوچک برشمرد و تصریح کرد: کمک به اخذ پروانه ها، مجوز‌های الزامی و اجباری فروش محصولات تجاری، گواهینامه‌ها و استاندارد‌های اجباری ملی و بین المللی از سازمان‌ها و نهاد‌های تخصصی داخلی و خارجی را از جمله این حمایت‌ها برشمرد.

او ادامه داد: بر اساس این بسته حمایتی، واحد‌های صنعتی که موفق به اخذ موارد اشاره شده شوند مورد حمایت یارانه‌ای شرکت شهرک‌های صنعتی قرار می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل این حمایت‌ها را تا سقف مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال دانست و ابراز امیدواری کرد تا این مشوقات باعث ارتقای محصولات تولیدی و افزایش صادرات کشور گردد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.