نایب رئیس مجلس گفت: رویکرد مجلس یازدهم براساس مطالبه‌ای که نمایندگان دارند، نظارت است و حضور نمایندگان به عنوان ناظر در شورا‌ها یکی از همین موارد نظارتی است.

مرادی: انتخاب افراد برای حضور در شورا‌ها ممکن نیست/ قاضی‌زاده: رویکرد مجلس نظارت استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مرادی، نماینده مردم بندرعباس در جلسه  علنی امروز مجلس گفت: ۲ ماه از وقت مجلس سپری شده است و مردم بعد از افتتاح رسمی، انتظار و امید را از مجلس یازدهم توقع دارند، اما مباحث دیگری در دستورکار قرار می‌گیرد و اگر روال به همین منوال باشد شاید راه به جایی نبریم، تاکید می‌کنم باید از هر لحظه وقت مجلس استفاده کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه مجلس به تازگی شکل گرفته است بسیاری از نمایندگان یکدیگر را نمی‌شناسند و انتخاب افراد برای حضور در شورا‌ها ممکن نیست، انتظار می‌رفت لیست کاندیدا‌های ناظر در شورا زودتر اعلام می‌شد تا با شناخت بهتر دست به انتخاب می‌زدیم.

وی ادامه داد: مسئله مردم معیشت و مشکلات اقتصادی است و با وجود تذکر نمایندگان شاهد تغییری در عملکرد هیئت رئیسه نیستیم.

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه را برعهده داشت، گفت: رویکرد مجلس یازدهم براساس مطالبه‌ای که نمایندگان دارند، نظارت است و حضور نمایندگان به عنوان ناظر در شورا‌ها یکی از همین موارد نظارتی است از آنجایی که وقفه‌ای افتاده است شاهد هستیم برخی شورا‌ها تصمیم گیری می‌کنند، اما نماینده ناظر حضور ندارد از این رو به سرعت می‌خواهیم نمایندگان ناظر انتخاب شوند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: در ادامه  به مرور مصوبات کمیسیون‌ها وارد صحن می‌شود و دستور‌های دیگری را در جلسات علنی دنبال خواهیم کرد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار