سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اگر دانشگاه ها بخواهند شهریه را در ترم بعد کامل دریافت کنند، مورد بازنگری قرار خواهند گرفت.

احمد حسین فلاحی، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه های کمیسیون آموزش برای شهریه دانشگاه ها اظهار کرد: با توجه به گستردگی ویروس کرونا، بعید است که در ترم بعد از شدت آن کاسته شود؛ براین اساس در راستای اجرای عدالت آموزشی در بحث شهریه دانشگاه‌ها ورود خواهیم کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: دانشگاه‌ها در ترمی که گذشت خدمات آموزشی را ارائه ندادند اما شهریه دریافت کردند.

فلاحی ادامه داد: باتوجه به اینکه ترم آینده هم آموزش به صورت مجازی خواهد بود اگر دانشگاه‌ها بخواهند شهریه را کامل دریافت کنند، مورد بازنگری قرار خواهند گرفت.

او تاکید کرد: کمیسیون آموزش مجلس یازدهم به مسائلی که در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها می‌گذرد، بی تفاوت نخواهد بود.

گفتنی است، با شیوع کرونا آموزش دانشگاه ها به صورت مجازی ادامه پیدا کرد و در این بین دانشجویان شهریه پرداز به پرداخت شهریه برای آموزش مجازی همانند آموزش حضوری اعتراض کردند. با این وجود وزارت علوم کاهش شهریه را منوط به تصمیم هیات امنای دانشگاه کرد و اغلب دانشگاه ها به دانشجویان تخفیفی ندادند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مینا ابراهیمی
۱۹:۴۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
کسی به داد دانشجویان دانشگاه آزاد هم میرسه ؟
آخرین اخبار