رئیس کمیته امداد شهرستان صحنه گفت: کانون خیرین اشتغال درجهت توانمند سازی اشتغال مددجویان و سایر اقشار آسیب پذیر شهرستان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نخستین کانون خیرین اشتغال شهرستان با حضور نمایندگانی از دستگاه‌های اجرایی، حوزه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، فنی و حرفه‌ای، اداره کارو امور اجتماعی و کارآفرینان خیرین اشتغال شهرستان راه اندازی شد.


رئیس کمیته امداد شهرستان صحنه بیان کرد: ایجاد کانون خیرین اشتغال در شهرستان صحنه، درجهت توانمند سازی اشتغال مددجویان و سایر اقشار آسیب پذیر شهرستان و اتصال به خیرین کارافرین اجرایی می‌شود.

سیدمنصور رحیمی، رئیس کمیته امداشهرستان صحنه بابیان اینکه کمیته امداد متولی ایجاد فقر در جامعه نیست بیان کرد: این نهاد تاکنون گام‌های مؤثری در ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار آسیب پذیر شهرستان برداشته است.

رحیمی با اشاره به اینکه کارآفرینان عرصه اشتغال از نیاز بازار، خدمات و کالا آگاهی لازم و تجربه کافی رادارند افزود: کارآفرینان می‌توانند راهنما و الگوی مناسبی برای مددجویان جویای شغل باشند.


رئیس کمیته امداد شهرستان صحنه از اهدای یک سری کامل سیسمونی کودک به خانواده نیازمندتحت حمایت شهرستان صحنه خبرداد و گفت: یکی از مشکلات عمده خانواده‌های تحت حمایت این نهاد، کمبود لوازم ضروری و اولیه زندگی است که خیر بومی منطقه و اطلاع از مسائل و مشکلات، اقدام به تأمین سیسمونی برای این خانواده، به ارزش ۲۷میلیون ریال کردند.

رحیمی، با اشاره به افزایش اعتماد عمومی به کمیته امداد امام خمینی (ره) و نگاه مثبت مردم به انفاق و احسان، یادآور شد: مردم شریف شهرستان علیرغم مشکلات اقتصادی تلاش می‌کنند در حد توان برای کمک به نیازمندان گام بردارند از این‌رو وظیفه ما استفاده بیشتر از این ظرفیت و شناسایی نقاط قوت و ضعف و بهره‌گیری از این فرصت برای خدمت گذاری است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.