سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان از اجرای طرح برخورد با صنوفی که ساعت کاری را رعایت نمی کنند، خبر داد.

قهوه خانهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ محمود پارسا، سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان گفت: به منظور نظارت جدی بر فعالیت واحد‌های صنفی و جلوگیری از هرگونه جرائم و آسیب‌های اجتماعی در ساعات پایانی شب، پلیس امنیت عمومی استان با همکاری سایر یگان‌های انتظامی طرح نظارت بر ساعت فعالیت واحد‌های صنفی را در دستور کار خود قرار داده است.

او بیان داشت: طبق آخرین دستورالعمل‌های صادره در خصوص تنظیم ساعات کاری واحد‌های صنفی، فعالیت واحد‌های صنفی سفره خانه‌ها و قلیان سرا‌ها، رستوران ها، تالار‌های پذیرایی و بازی‌های رایانه‌ای در نیمه اول سال تا ساعت ۲۴ و در نیمه دوم سال تا ساعت ۲۳:۳۰ است.

سرپرست پلیس امنیت عمومی با اشاره به اینکه این پلیس ساعت کاری اعلامی را ملاک عمل قرار داده، تصریح کرد: به تمامی صنوف ساعت کاری متناسب با رسته فعالیت شان ابلاغ شده است و فعالیت واحد‌های صنفی مذکور خارج از این محدوده زمانی تخلف محسوب و با همکاری دستگاه قضایی با آن‌ها برخورد خواهد شد.

او افزود: این طرح به صورت سراسری در کشور در حال اجراست و در همین راستا تعداد ۶ واحد صنفی قهوه سرا و سفره خانه سنتی و چایخانه که به صورت مخفیانه پس از ساعت قانونی مشغول به فعالیت بودند شناسایی و با همکاری مقام قضایی پلمب و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری به عمل آمد.

سرهنگ"پارسا"افزود: هم چنین در ادامه بازدید از صنوف متخلف از فعالیت یک واحد صنفی که با داشتن تابلو باشگاه ورزشی اقدام به دایر کردن قلیان سرا و چایخانه کرده بود نیز با پلمب واحد صنفی جلوگیری شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار