علی تشنه‌دل گفت : ۲ هزار و ۲۷۰ مورد بازرسی برای مبارزه با قاچاق کالا در واحد‌های صنفی استان سمنان برای حمایت از تولید کنندگان داخلی انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی تشنه‌دل سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: این بازرسی‌ها در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در بخش عرضه و حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان داخلی و با بهره گیری از ظرفیت بازرسان مستقر در این سازمان و دستگاه‌های عضو کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا صورت گرفت.

او افزود: این بازرسی‌ها طی گشت‌های مشترک و با حضور دستگاه‌های نظارتی حاکمیتی در حوزه نظارت بر بازار به صورت مستمر و روزانه از واحد‌های صنفی و سطح عرضه انجام شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: عمده‌ترین کالا‌های کشف شده مربوط به گروه‌های کالایی آرایشی و بهداشتی، مواد دخانی، مواد غذایی، سوخت، و آرد و نان بود.

تشنه‌دل تاکید کرد: تعداد ۳۴۸ فقره پرونده تخلف به ارزش ۱۵۳ میلیارد و ۴۸۳ میلیون ریال تشکیل و جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

او با اشاره به تلاش‌های دولت در حمایت از تولید ملی و برنامه ریزی مدون و مستمر در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: استان سمنان به لحاظ قرارگرفتن در مسیر مواصلاتی و عبور کالا‌های ترانزیتی با هم اندیشی تمامی دستگاه‌های اجرایی و اعضای کارگروه حمایت از تولید شرایط جهت قاچاق کالا سخت و فضا برای این کار محدود می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار