شهردار آبادان گفت:به محض کاهش دما عملیات اجرایی پروژه بهسازی و روکش آسفالت خیابان سی متری ذوالفقاری آغاز خواهد شد.

دکتر محمود رضا شیرازی شهردار آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،در خصوص غیرفعال شدن موقت پروژه آسفالت ذوالفقاری گفت:پروژه سی متری ذوالفقاری پس از پیگیری های مستمر و حل مشکلات حقوقی فعال شد و ان شاءالله مشکلی برای اجرای این پروژه وجود ندارد و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

او افزود: تاخیر در ادامه این پروژه به دلیل دستورالعمل های صادر شده در خصوص افزایش دما است که مشمول مقررات کار و قرارداد پیمانکار هم هست و به محض کاهش دما و کم شدن گرمای طاقت فرسا، پروژه مجدداً فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.

شهردار آبادان ادامه داد: در چند روز اخیر دغدغه بسیاری از مردم و به خصوص اعضای محترم شورای اسلامی شهر آبادان این بود که پروژه سی متری ذوالفقاری از قسمت هایی که معابر آن با مشکلات بیشتری مواجه هستند آغاز شود و لذا این فرصت چند روزه (تعطیلی پروژه بر اثر گرما) را برای مذاکره با مهندس شمخانی معاون محترم فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند مغتنم شمرده و با ارسال نامه ای درخواست کردیم برای اجرای پروژه از ایستگاه ۵ ذوالفقاری تا گلزار شهدا که وضعیت بسیار نامناسبی دارد دستور کار جدید صادر کنند.

شیرازی تصریح کرد: دیروز همراه با مشاور و ناظر منطقه آزاد بازديد ميدانی از خيابان های فرعی مسير سی متری ذوالفقاری داشتیم و مقرر شد معابر فرعی یاد شده را در روزهای آینده آسفالت کنیم.

او گفت:شهروندان عزیز نگران تاخیر کوتاهی که در ادامه اجرای پروژه آسفالت ذوالفقاری به وجود آمده نباشند و همانطور که اشاره کردم اين تعطيلی موقت، ناشی از دستورالعمل ناشی از افزايش دما در استان خوزستان است.

شهردار آبادان  افزود: همه ماشین آلات راه سازی و آسفالت پیمانکار در کارگاه و آماده به کار هستند و به محض كاهش گرما پروژه فعال می شود.

شیرازی بابیان اینکه اعتبار اختصاص یافته برای این پروژه ۹ میلیارد تومان است ادامه داد:این کار با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند و به مدت ۶ماه انجام خواهد شد.

او افزود:تلاش برای فعال شدن سایر پروژه های عمرانی و زیربنایی شهر همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۳۱ تير ۱۳۹۹
همه اش دروغ چندجا را لکه گیری میکنند ومیرن اسفالت بهتره بگید لکه گیری اگر پس از گرمای طاقت فرسا اسفالت انجام شد لطفا گروه خبر گزاری مرکز ابادان تشریف بیاورید و رسانه ای کنید اگربه تاخیر نیفته... نمیدونید که مردم ساکن سی متری ذولفقاری از خاک ناشی از تردد ماشینها و باد چه میکشن دریغاز یکجای تمیز و با جوی های پر از لجن