مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:به‌منظور رفع نیاز‌های ضروری و موردی جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان بیش از ۱۶۲ میلیون تومان در سه‌ماهه نخست امسال هزینه شده است.

کمیته امداد امام خمینی به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: پرداخت کمک‌هزینه موردی به‌منظور رفع مشکلات و نیاز‌های ضروری مددجویان تحت حمایت در کنار ارائه خدمات مستمر به آن‌ها انجام می‌شود.

او با بیان اینکه خدمات موردی به خانواده‌های تحت حمایت بر اساس بررسی‌های انجام‌شده برای رفع نیاز‌های شناسایی‌شدۀ اولویت‌دار و ضروری و با تشخیص مددکار خانواده به آن‌ها ارائه می‌شود، افزود: بر اساس آمار‌های موجود یک هزار و سه مددجوی تحت حمایت و اقشار نیازمند از خدمات موردی کمیته امداد استان زنجان در سه‌ماهه نخست امسال بهره‌مند شده‌اند.

صفری با اشاره به اینکه منابع مورد نیاز برای ارائه خدمات موردی به خانواده‌های تحت حمایت و اقشار نیازمند از طریق اعتبارات این نهاد و هم‌افزایی آن با کمک‌های مردمی تأمین می‌شود، ادامه داد: به‌منظور رفع نیاز‌های ضروری و موردی جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان بیش از ۱۶۲ میلیون تومان در سه‌ماهه نخست امسال هزینه شده است.

صفری با اشاره به اینکه مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد توان پاسخگویی مناسب به مراجعات و رفع نیاز‌های موردی و ضروری جامعه هدف این نهاد را افزایش می‌دهد، ادامه داد: با همین نگاه حدود ۹۴ میلیون تومان از منابع موردنیاز برای ارائه خدمات موردی به جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان در سه‌ماهه نخست امسال، از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیران زنجانی تأمین‌شده است.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.