مشارکت و اشتغال دو رویکرد اصلی کمیته امداد هستند

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان پیش بینی کرد ۶۶ درصد بودجه امسال کمیته امداد استان زنجان از طریق کمک‌های مردمی تامین شود.

کمیته امداد امام خمینی به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در جلسه بودجه بندی امسال که با حضور تعدادی از روسای ادارات اجرایی استان زنجان برگزار شد، گفت:طبق برنامه ریزی ۶۶ درصد بودجه امسال کمیته امداد استان زنجان باید از طریق مشارکت‌های مردمی تامین شود و برای تحقق این اهداف باید ظرفیت‌های جدید ایجاد کرده و پیوند با مردم که نتیجه اش خدمت است را گسترش دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه رویکرد اصلی کمیته امداد اشتغال و توانمندسازی و ایجاد در آمد باثبات برای جامعه هدف است، افزود:مشارکت و اشتغال دو رویکرد اصلی ومهم کمیته امداد هستند و ما باید تلاش کنیم از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده و با جذب مشارکت‌های مردمی و با بسیج منابع، باز دهی حداکثری را از حداقل‌ها داشته باشیم.

صفری استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری را در تامین نیاز‌های افراد نیازمند مهم خواند و گفت:یکی از رویکرد‌های بودجه برون سپاری است که با شناسایی درست و نیاز سنجی دقیق بسیاری از خدمات را از طریق مراکز نیکوکاری به جامعه هدف ارائه شود.

او با بیان اینکه برنامه ریزی شده است امسال ۶۶درصد بودجه کمیته امداد استان زنجان از طریق مشارکت‌های مردمی تامین شود، گفت: باید با اقناع سازی، گفتمان سازی ایجاد اعتماد و اطمینان در مردم با حرکت جهادی و تفکر بسیجی و هماهنگی‌های بین بخشی و استفاده از ظرفیت‌های موجود به اهداف پیش بینی شده که همان خدمت به مردم است، دست یابیم.

مدیر کل کمیته امداد با تاکید بر اینکه امروز فرصت روایت مشکلات نیست، گفت: باید مدیران دوران سخت باشیم و با رفع سختی‌ها و مشکلات افراد نیازمند به ویژه جامعه هدف ضمن امید آفرینی و ایجاد رضایتمندی قلب نایب حضرت ولیعصر (عج) را خشنود کنیم. 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.