رئیس مرکز بهداشت و درمان کیار گفت: نظارت بر پایگاه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان این شهرستان انجام گرفت.

پایگاه سنجش نوآموزان به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، رشید طاهری رئیس مرکز بهداشت و درمان کیار اظهار داشت: با توجه به آغاز فرایند سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان سال تحصیلی آینده با همراهی کارشناس ناظر مراکز خدمات جامع سلامت از تعدادی از پایگاه‌های سنجش نوآموزان بازدید به عمل آمد.

او افزود: در این بازدید‌ها رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در پایگاه‌های سنجش نوآموزان مورد ارزیابی قرار گرفت و به افرادی که در این پایگاه‌ها ارائه خدمت می‌کنند، بر اساس دستورالعمل‌ها و توصیه‌های بهداشتی مقابله با کرونا توصیه‌ها لازم ارائه شد.


بیشتر بخوانید


طاهری از برگزاری نشست کمیته مدیریت بحران بیماری کرونا در شهرستان کیار خبر داد و اضافه کرد: از آغاز بروز و شیوع بیماری کووید ۱۹ هر ماه کمیته مدیریت بحران بیماری کرونا در این شهرستان تشکیل جلسه داده است.

او ادامه داد: در این کمیته آخرین دستورالعمل‌های بهداشتی در زمینه استفاده همگانی از ماسک، عدم تردد سالمندان و بیماران زمینه‌ای در سطح شهر و اماکن عمومی، آمادگی اقدام هماهنگ در زمینه ضدعفونی روستا‌ها و کنترل تردد و ورود مسافران به این شهرستان مطرح و بررسی شد.

کیار از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر شلمزار) در فاصله ۴۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار