نماینده رباط کریم از ارائه نشدن گزارش دستگاه‌ها و کمیسیون‌ها به مجلس درباره نحوه استفاده از قیر انتقاد کرد.

چرا گزارشی از نحوه استفاده از قیر ارائه نشد؟به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام حسن نورزوی، نماینده رباط کریم در مجلس یازدهم در صحن علنی امروز و در مخالفت با دو فوریت طرح اصلاح بند ه تبصره ۱ قانون بودجه کشور گفت: بودجه باید جامع و مانع باشد و در آن خدشه‌ای وجود نداشته باشد.

او ادامه داد: بودجه یکساله بسته می‌شود و سازمان برنامه و بودجه موظف است در یک سال بودجه را به مجلس تقدیم کند. حدود ۲۳ نفر در کمیسیون برنامه و بودجه حضور دارند که روی این مسئله کار می‌کنند و لایحه بودجه را به مجلس تقدیم می‌کنند. هر سال در همین زمان، یک دوفوریتی در خصوص قیر و قیر رایگان  روستاها، مدارس و جاده‌ها می‌آید؛ مگر دولت متوجه نیست؟ مگر کمیسیون برنامه و بودجه متوجه نیست؟

حجت الاسلام نوروزی اظهار کرد: در این طرح گفتید شرکت ملی نفت و گاز میزانی معلوم از قیر را تأمین کند و تحویل دهد و بعد گفتید که کمیسیون‌ها جمع بندی کنند و هر سه ماه یکبار به مجلس گزارشی بدهند. آیا سال گذشته این کار انجام شد؟ گزارشی به مجلس داده شد؟ نمی‌شود که قیر رایگان در اختیار دستگاه‌ها قرار دهیم اما گزارش و سهم استان‌ها اعلام نشود.

او اظهار کرد: درباره جزئیات بودجه از همین الان به سازمان برنامه و بودجه اعلام کنید تا در لایحه سال ۱۴۰۰ قرار گیرد. مسئله مالچ پاشی با محیط زیست مخالف است؛ مردم خوزستان چند سال نگذاشتند این اتفاق انجام شود.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: صحن علنی ، قیر رایگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار