معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری مسابقه ملی پوپک قصه گو با هدف ایجاد انگیزه و ترغیب کودکان به فرهنگ کتابخوانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  سید جواد میرحسینی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد، گفت: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با توجه به اهمیت فرهنگ کتابخوانی و ایجاد انگیزه در کودکان برای خواندن کتاب، مسابقه قصه گویی مجازی به مناسبت ۱۸ تیر روز ملی ادبیات کودک و نوجوان برگزار کرده است.

او افزود: در این مسابقه کودکان قصه‌هایی را که پدر بزرگ یا مادر بزرگ برای آن‌ها خوانده یا تعریف کرده اند، باید با زبان شیرین کودکانه بازگو و والدین آنان از بازگویی قصه‌ها از سوی کودکان تصویر برداری و به شماره ۰۹۹۳۱۴۱۷۶۸۶ متعلق به معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان در فضای مجازی ایتا ارسال کنند.

میرحسینی ادامه داد: پدر بزرگ و یا مادر بزرگ کودکان می‌توانند از ۱۰ قصه پیشنهادی در سایت سازمان جوانان و یا هر قصه مرتبط با اهداف جمعیت هلال احمر را انتخاب و پس از خواندن قصه برای نوه خود، آن قصه را بازگو کند و از روند بازگویی قصه به مادر بزرگ و پدربزرگ ها، تصویر برداری شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد درخصوص ارسال تصاویر و فیلم‌ها، اظهار داشت: مهلت ارسال تصاویر قصه گویی کودکان به شماره تلفن ایتا اعلام شده تا تاریخ ۱۳۹۹/۵/۱۰ است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار