فعالیت ویژه کتابخانه‌های مهریز در فضای مجازی

رئیس کتابخانه‌های عمومی مهریز از فعالیت ویژه‌ کتابخانه‌های این شهرستان در فضای مجازی با ایجاد شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

سعید قریشی رئیس کتابخانه‌های مهریزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سعید قریشی رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز با اشاره به فعالیت‌های کتابخانه‌های این شهرستان در فضای مجازی گفت: کتابخانه‌های مهریز با ایجاد شبکه اجتماعی به ارائه خدمات به اقشار مختلف مردم می‌پردازند.

او افزود: در هنگام شیوع ویروس کرونا کتابداران شهرستان مهریز فعال سازی و رونق فضای مجازی را با هدف هدایت مردم به کتابخوانی و ارتقای فرهنگ شهروندی برای کاهش حضور مردم در اجتماعات، انجام می‌دهند.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز به مهمترین فعالیت کتابداران مهریزی اشاره کرد و افزود: نشست‌های کتابخوان مجازی، آموزش ساخت کاردستی، قصه گویی، نمایشگاه کتاب مجازی، معرفی متنی، صوتی و ویدوئی کتاب از جمله فعالیت‌های کتابداران شهرستان مهریز در فضای مجازی است.

قریشی ادامه داد: برگزاری مسابقه کتابخوانی الکترونیکی از کتاب "غدیر با عنوان حقیقتی بر گونه تاریخ" , معرفی احادیث و روایات با موضوعات روز اجتماعی به همراه معرفی کتاب‌های مفید و شرح حال نویسندگان بزرگ در کانال‌ها و گروه‌های مجازی از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این خصوص است.

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.