مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) ثلاث باباجانی گفت: برای حق بیمه و هزینه نگهداری ۶۵۰ مددجوی این نهاد در این شهرستان یک میلیارد و ۷٨۰ میلیون ریال پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سیدامیر حسینی مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) ثلاث باباجانی با بیان اینکه هزینه درمانی ۳۳۰ مددجو نیز به حساب آن‌ها واریز شده است گفت: برای جبران بخشی از هزینه‌های درمانی  بیماران نیازمند ، یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ثلاث باباجانی گفت: تا ۱۰ روز آینده سه میلیارد ریال هزینه درمانی و خرید تجهیزات به بیماران صعب العلاج و زمین گیر زیرپوشش این نهاد پرداخت می‌شود.

حسینی با اشاره به اهمیت جلوگیری از زنجیره انتقال ویروس کرونا در شهرستان ثلاث باباجانی گفت: با استفاده از همه توان در راستای حمایت از خانواده‌های محروم برای در امان ماندن از این بیماری تلاش خواهیم کرد.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن چهره ماه
۲۲:۴۳ ۲۷ تير ۱۳۹۹
سلام کاش این کمکها را هم بهزیستی میکرد.من یک هفته بیمارستان بستری بودم پول از کسی قرض کردم تا از بیمارستان مرخص شدم عضو بهزیستی هستم رفتم اونجا گفتن از بالا دستور دادن هزینه درمان هیچ مددجویی را قبول نکنید.