معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در سال ۹۸ بیش از ۱۱۱ هزار مددجو در استان از خدمات و فرانشیز‌های درمانی این نهاد بهره‌مند شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه این نهاد از هزار و ۶۳۵ بیمار صعب العلاج و خاص به صورت ویژه حمایت می‌کند، گفت: در سال ۹۸ بیش از ۱۱۱ هزار مددجو در استان از خدمات و فرانشیز‌های درمانی این نهاد بهره‌مند شدند.

 کیومرث رحمتی پور گفت: در سال ۹۸ بیش از سه میلیارد و ۲۲۸ میلیون تومان اعتبار برای ارائه خدمات درمانی ویژه و تامین فرانشیز‌های درمانی مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان تخصیص داده شده است.

رحمتی پور عنوان کرد: دراین مدت به بیش از ۱۱۱ هزار مددجو در استان خدمات درمانی ویژه ارائه شده است.

او در ادامه با اشاره به حمایت‌های ویژه این نهاد از بیماران خاص و صعب العلاج نیز، بیان کرد: هم اکنون هزار و ۶۳۵ بیمار خاص و صعب العلاج از حمایت‌های این نهاد بهره مند می‌شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد: در سال گذشته نیز بیش از ۶۵۵ میلیون تومان اعتبار به صورت ویژه برای تامین هزینه‌های دارویی و نگهداری به مددجویان بیمار خاص و صعب العلاج پرداخت شده است.

کیومرث رحمتی پور همچنین با بیان اینکه مجریان موفق طرح‌های اشتغال و بانوان سرپرست خانوار کمتر از ۵۰ سال سن نیز تحت پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی قرار می‌گیرند اشاره و خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ حدود ۹ هزار مددجو در استان تحت پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر قرار گرفته اند.

رحمتی پور عنوان کرد: در سال گذشته هفت میلیارد و ۲۷۳ میلیون تومان حق بیمه مددجویان در استان به سازمان تامین اجتماعی و صندوق روستاییان و عشایر پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه پرداخت حق بیمه مددجویان به سازمان‌های بیمه گر موجب توانمندسازی این مددجویان می‌شود، خاطرنشان کرد: مددجویانی که تحت پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی قرار می‌گیرند از مزایای بازنشستگی بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.