فرماندار دالاهو گفت: نمازجمعه پایگاه محکم و مستحکم و مظهر وحدت و انسجام نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  کرم محمدی روز جمعه در جلسه شورای اداری و آیین تودیع و معارفه امام جمعه شهرکرندغرب، گفت: طبق فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، نماز جمعه دژی مستحکم، سنگر مهم اسلامی و یک فریضه واجبی است که قلوب مسلمانان را به هم نزدیک می‌کند و باعث تقویت دین اسلام و قدرت مسلمین می‌شود.

او ادامه داد: نماز جمعه به عنوان یک فریضه وحدت آفرین و دشمن شکن، بیانگر شان و عظمت این جایگاه اساسی و مهم است.
فرماندار دالاهو گفت: یکی از نیاز‌های اساسی و غیرقابل انکار و ضروری دیروز، امروز و فردای نقطه به نقطه این سرزمین پهناور، حاکمیت وحدت و برادری و تقویت آن است و امامان جمعه در این زمینه نقشی محوری دارند.

محمدی در پایان از خدمات حجت الاسلام موسی الرضا نوروزی امام جمعه پیشین تقدیر و برای حجت الاسلام سیدمحمدعلی ساداتی امام جمعه جدید کرندغرب آرزوی توفیق کرد.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی ساداتی با صدور حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور به عنوان امام جمعه جدید شهر کرند معرفی شد.

مسوول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کرمانشاه، مشاور استاندار کرمانشاه در امور روحانیت، امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولان شهرستان دالاهو، در آیین معارفه حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی ساداتی حضور داشتند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.