نماینده ولی فقیه، استاندار و سپاه ثارالله استان کرمان در پیام هایی ۹دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و علی زینی وند، استاندار کرمان در پیام مشترکی ۹دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشتند.متن پیام آن ها به شرح زیر است: 

انقلاب اسلامی ایران همواره شاهد حضور با بصیرت و هوشمندانه مردم در تمامی صحنه‌ها بوده است. حضور خودجوش و میلیونی ملتی که برای حفظ نظام اسلامی هیچ توطئه‌ای را بر نمی‌تابند و با حضوری ولایت محور، روز‌های ماندگاری را در تاریخ ثبت می‌کنند و این امر نقطه تمایز انقلاب اسلامی ایران از سایر انقلاب‌ها و حکومت‌ها است.

بالاترین پیام حماسه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، این است که مردم، طرفدار نظام و اسلام بوده و دشمنان هرگز تصور نکنند، مردم از انقلاب، نظام و ولایت فقیه دلسرد شده اند؛ بلکه آمادگی کامل دارند تا آخرین نفس در مقابل دشمنان ایستادگی و فداکاری کنند.

امسال و در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و جمعی از یاران وفادارش با واکاوی سیره و منش این شهید بزرگوار در می‌یابیم که ولایت مداری در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی موج می‌زند و او نمونه بارز پرورش در مکتب ولایت و اطاعت پذیری از ولایت بود.

شهید سلیمانی در وصیت نامه شان تاکید می‌کنند دوست دارم کرمان همیشه و تا آخر با ولایت بماند.

شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز و خالص وفاداری به آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه بود و این حماسه نشان داد، پیروی از ولایت فقیه، وحدت و همدلی رمز ماندگاری انقلاب شکوهمند اسلامی است.

در این فرصت مغتنم ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، یک بار دیگر حماسه پر شور ملت ایران را در دفاع از ارزش‌های اسلامی و ملی و تجدید بیعت با ولایت فقیه ارج نهاده و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی می‌داریم.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان

 علی زینی وند، استاندار کرمان

 بیانیه سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت یوم الله ۹ دی

 بسم لله الرحمن الرحیم
" مردم عزیز ما در روز نهم دی، آن چنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد. امام خامنه‌ای مد ظله العالی"

تاریخ انقلاب اسلامی ایران مملو از حوادث و رخداد‌های عبرت آموزاست که فتنه ۸۸ نیز یکی از این حوادث است که امت بزرگ اسلامی ایران را در دفاع همه جانبه از ساحت مقدس انقلاب اسلامی، مصمم‌تر کرده و روسیاهی آن برچهره فتنه گران و منحرفان از مسیر توفنده ملت سلحشور و غیرتمند ایران باقی ماند و بار دیگر موجب رسوایی، سرافکندگی وشکست توطئه سران استکبارجهانی و صهیونیزم بین الملل شد.

در نهم دی ماه سال ۸۸ امت با بصیرت ایران اسلامی، یک پارچه با حماسه عرفانی و عرفان حماسی با تاسی از حضرت ابا الفضل العباس علیه السلام، علمدار با بصیرت کربلا به نوای هل من ناصر امام و مقتدای زمان خویش امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) کبیر لبیک گفتند و به صحنه مبارزه آمدند و روز نهم دی را تبدیل به بصیرت عمومی کردند و عاشورایی دیگر خلق کردند، ملت عزیز ایران با عبرت از عاشورای سال ۶۱هجری نگذاشت، امامش تنها در میدان بماند که حتی علی اصغر‌ها فدا شوند.

درود خدا بر ملتی باد که با بصیرت انقلابی خود ماندگار‌ترین و تاثیر گذارترین حرکت را به نمایش گذاشت و با پیروی از حسین زمان خود طومار فتنه فتنگران را در هم پیچید.

گذار از اتفاقات و توطئه‌های گوناگون از جنگ تحمیلی، فتنه ۸۸ و تحریم‌های اقتصادی تا اغتشاشات به بهانه قیمت بنزین باعث شده تا انقلاب اسلامی ایران در طول حیات پربرکت ۴۱ ساله خود به چنان بلوغی برسد که دشمنان سرسخت مردم ایران را از پیشبرد اهداف خود مایوس کرده و همچنان در صحنه این جهان پهناور، مروج فرهنگ اسلام ناب و حامی ملت‌های مظلوم باقی بماند و مردم عزیز و انقلابی و شهید پرور استان کرمان که از نجابت و تدین بالایی برخوردارند، خود را فرزند انقلاب اسلامی و امام انقلاب می‌دانند و لحظه‌ای احساس خستگی در این راه نخواهند کرد و این وصیت حاج قاسم عزیز را در ذهن خود مرور می کنیم آن جا که می‌فرماید: دوست دارم کرمان همیشه و تا آخر با ولایت بماند.این ولایت، ولایت علی بن ابیطالب (ع) است و خیمه او خیمه حسین فاطمه (ع) است. دور آن بگردید. با همه شما هستم. می دانید در زندگی به انسانیت و عاطفه‌ها و فطرت‌ها بیشتر از رنگ‌های سیاسی توجه کردم. خطاب من به همه شما است که مرا از خود می دانید، برادر خود و فرزند خود می‌دانید**

و اما ضرورت تبیین ابعاد و زوایای مختلف این حماسه کم‌نظیر با بهره مندی از زمینه و زمانه مقدس امسال در قاب راهبرد نورانی دهه بصیرت فاطمی ولایت مداری و مقاومت علوی با پرداختن به آثار و دستاورد‌های آن  از سوی نخبگان فکری، فرهنگی، سیاسی، دانشگاهی و حوزوی و همه آحاد نخبگان و نیز الگوی گیری از این حرکت عظیم مردمی برای انسجام بخشی به اراده و خواست مردمی برای خنثی سازی توطئه‌های کنونی دشمن، برخی از عواملی هستند که اهمیت توجه به حماسه ۹ دی را صدچندان و نمایان‌تر می‌سازد.

 در پایان سپاه ثارالله استان کرمان با تجلیل از ملت بصیر، مومن، انقلابی، عاشورایی، فاطمی و ولایت مدار ایران اسلامی و مردم با بصیرت استان کرمان پایتخت مقاومت به عنوان حماسه سازان نهم دی ماه و تعظیم به مقام شامخ شهیدان به ویژه  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع سلامت در کارزار مبارزه با ویروس منحوس کرونا تاکید بر لزوم یکدلی وفاق، هوشمندی و هوشیاری ملی در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های فتنه گون نوین دشمن و بدخواهان میهن اسلامی داشته و امیدوار است به فضل الهی، ملت ایران با تاسی به رهنمود‌ها و هشدار‌های مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و یادآوری تجربه تاریخی و مصونیت ساز اجازه نخواهد داد به مملکت آسیبی برسد. ومن نصره عندالله العزیز الحکیم

معاونت روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.