مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: هزار و ۱۰۰ پروژه در دست اجرا بوده که با شروع فصل سرما، سیستم های گرمایشی ناایمن در سطح مدارس حذف می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، چاوشان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با اشاره به وضعیت فضا‌های آموزشی خراسان جنوبی بیان کرد: در حال حاضر ۴۷ درصد کلاس‌های درس نیازمند مقاوم سازی هستند.

او با بیان اینکه ۱۲ درصد کلاس‌ها نیاز به تخریب و بازسازی دارند، افزود: همچنین ۴۱ درصد کلاس‌های درس از استحکام کافی برخوردار هستند.

چاوشان بیان کرد: سرانه فضای آموزشی موجود در خراسان جنوبی ۷.۲۳ متر مربع بوده که نسبت به میانگین سرانه کشوری بالاتر است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی اظهار کرد: طی سال گذشته هزار و ۲۸۳ کلاس درس مجهز به سیستم گرمایش مرکزی شده اند.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: بالغ بر هزار و ۱۰۰ پروژه در دست اجرا بوده که با شروع فصل سرما، سیستم‌های گرمایشی نا ایمن در سطح مدارس حذف شده و به صورت کامل استاندارد سازی می‌شود.

چاوشان با بیان اینکه در حال حاضر سه نوع سیستم گرمایشی مرکزی در مدارس استفاده می‌شود، گفت: در برخی کلاس‌ها از سیستم گرمایش حرارت مرکزی، در مدارس یک کلاسه از سیستم گرمایش تابشی و در برخی مناطق از سیستم گرمایش و سرمایشی سرخود استفاده می‌شود.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.