مشارکت بیش از ۶۰۰ خیّر مدرسه ساز در خراسان جنوبی

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان جنوبی گفت: ۶۵۰ خیّر در امر مدرسه سازی مشارکت دارند.

چاوشان مدیرکل نوسازی مدارس خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: از این تعداد خیّر، ۶۰۰ نفر آن حقیقی و ۵۰ نفر دیگر مشمول شخصیت‌های حقوقی می‌باشند.

او در زمینه جشنواره های خیّرین مدرسه ساز افزود: اگر شرایط بیماری کرونا و موقعیت اجتماعی  مطلوب باشد، امسال بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

چاوشان با اشاره به اینکه از ابتدای تشکیل خراسان‌جنوبی مبلغ ۱۶۴ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان توسط خیرین  مدرسه ساز تعهد شده است  اظهار کرد: از این میزان  بیش از ۷۰ درصد آن محقق شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان جنوبی با بیان اینکه  این کمک ها در سه عنوان پول و نقد تجهیزات، تعهدات برای احداث و زمینه مستقلات هزینه شده است. ادامه داد: حدود ۱۸ میلیارد و ۹۴۳ میلیون  و۲۰۰ تومان  بصورت پول و نقد تجهیزات و حدود ۱۰۶  میلیارد و ۹۰۰میلیون  تومان در بحث احداث و حدود ۳۹ میلیارد تومان در زمینه مستغلات جامع آموزشی خراسان جنوبی کمک شده است.


بیشتر بخوانید


او در بحث احداث مدارس و سالن‌های چند منظوره  گفت:  تاکنون تعداد  هزار و ۹۲۲ کلاس درس  ساخته شده است.

چاوشان با اشاره به اینکه امسال حدود ۹۵ پروژه آماده بهره برداری است اظهار کرد: حدود ۹۰ پروژه با مشارکت خیرین در خراسان جنوبی به مرحله بهره برداری می‌رسد.

 مدیرکل نوسازی مدارس خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یکی از پروژه‌ها حیات طیبه است اعلام کرد: بیش از ۴۵ کلاس درس دارد و سالن‌های ورزشی، سایر خدمات کامپیوتری را شامل می‌شود.

او افزود: مجتمع آموزشی در حال حاضر بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این پروژه در مهرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار