روحانیون طرح هجرت جهادگران فرهنگی نظام

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین از فعالیت ۴۵ روحانی مستقر وطرح هجرت این شهرستان خبرداد.

حجت الاسلام علی پور مسئول اداره تبلیغات شهرستان قاین در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: ۴۵ روحانی مستقر و طرح هجرت در شهرستان قاین فعالیت دارند و ۳۰۰ مبلغ به‌صورت سازمان‌دهی شده در مناسبت‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند.

او افزود: این روحانیون با هدف برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماع محور در سطح روستا‌ها و شهرستان با تاکید بر موضوع مسجد مستقر شدند.

حجت الاسلام علی پور بیان کرد: امروزه دین مهم‌ترین نیاز ضروری جوامع اسلامی و انسانی است که این امر مهم مسئله اهمیت تبلیغ را چند برابر می‌کند.


بیشتر بخوانید


مسئول اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان با اشاره به نقش روحانیون که طلایه داران اندیشه‌های دینی و قرآنی جامعه هستندگفت: فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی روحانیون مستقر و طرح هجرت در روستا‌ها و شهرستان باید اجتماع محور باشد و تمام توان خود را در این راه بگذارند.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین گفت: ۲۵ موسسه قرآنی و ۱۷ خانه قرآن شهری و روستایی در سطح شهرستان با حضور روحانیون فعال هستند و در سال گذشته ۶۰ کلاس قرآنی نیز برگزارشده است.

علی پور در پایان گفت: نقش روحانیون در کارگاه تولید ماسک و لباس‌های پزشکی، در مبارزه با ویروس کرونا دراین شهرستان بسیار مطلوب بوده است.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.