پیش بینی بارش های رگباری و پراکنده در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: برای امروز بارش‌های رگباری و پراکنده همراه با رعد و برق در نیمه شمالی و غربی استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فریدون سنگچولی کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: برای امروز بارش‌های رگباری و پراکنده همراه با رعد و برق بویژه در نیمه شمالی و غربی استان پیش‌بینی شده که تا پایان امشب ادامه خواهد داشت.

او افزود: در این مدت وزش باد به نسبت شدید تا شدید بویژه عصر‌ها در مناطق مختلف خراسان رضوی جریان دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: ریزش باران از عصر دیروز تاکنون در چهار شهرستان خراسان رضوی گزارش شده که بیشترین آن با ۱۴ میلیمتر در جغتای بوده است.

سنگچولی بیان کرد: در این مدت در قوچان، جغتای، چناران و کلات باران باریده که پس از جغتای بیشترین بارش در قوچان با ۱۲ میلی‌متر گزارش شده است.
 

خراسان رضوی هفته آینده روزهای گرمی را سپری می کند

 
او تصریح کرد: این استان هفته آینده روز‌های گرمی را سپری خواهد کرد به طوریکه بیشینه دمای هوای مشهد تا ۳۹ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای این شهر تا ۲۵ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد با ۲ درجه کاهش نسبت به دیروز به ۳۵ درجه سلسیوس خواهد رسید و از روز شنبه هفته آینده شاهد روند افزایشی دمای هوا در مشهد و دیگر شهرستان‌های خراسان رضوی خواهیم بود.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار