بیمه شدگان در مراکز درمانی تامین اجتماعی نیاز به ارائه دفترچه کاغذی ندارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مدیر کل تأمین اجتماعی خراسان شمالی گفت : ۳۳۶ هزار نفر در استان زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند که با مراجعه این افراد به مراکز درمانی زیر نظر تأمین اجتماعی نیازی به ارائه دفترچه کاغذی نیست.


محمدعلی عباس زاده افزود: افراد با ارائه کد ملی نوبت دکتر می‌گیرند، ویزیت می‌شوند و با یک کد ارجاعی از داروخانه دارو‌های خود را دریافت می‌کنند.

 

او گفت: با الکترونیکی‌شدن نسخه‌ها از تکرار و یا تداخل اقلام دارویی جلوگیری کرده و میانگین مصرف دارو نیز استانداردسازی شده و همچنین از اتلاف وقت برای مراجعین و پرسنل جلوگیری می‌شود.


عباس زاده گفت: بیمه شدگان تأمین اجتماعی با وارد کد دستوری *۴*۱۴۲۰۳*# و و وارد کردن کد ملی خود، می‌توان از طرح استحقاق درمان استفاده کنند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی در ادامه با اشاره به اینکه زمان معاینه برای پزشکان بیمارستان براساس دستورالعمل‌ها مشخص شده است، افزود: پزشکان عمومی باید در ساعت ۱۰ بیمار و پزشکان متخصص در ساعت هشت بیمار را معاینه کنند.


در خراسان شمالی ۱۰۴ هزار و ۲۷۲ نفر بیمه شده اصلی، ۱۷ هزارو ۶۳۵ مستمری بگیر و ۲۲۰ هزار نفر خانواده‌های بیمه شده گان از خدمات سازمان تأمین اجتماعی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.