فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف یک دستگاه موتورسیکلت ۲۰ سی سی سرقتی با ارزش تقریبی ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ محسن غنیمتی فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: در اجرای طرح مبارزه با سرقت وسایل نقلیه عوامل انتظامی پاسگاه محمود آباد شهرستان موفق به شناسایی ودستگیری یک سارق حرفه‌ای وکشف یک دستگاه موتورسیکلت ان اس ۲۰۰ سی سی شدند.

او افزود: برابر تحقیقات پلیسی سارق حرفه‌ای موتورسیکلت شناسایی با حکم قضایی در بازرسی از مخفیگاه سارق یک دستگاه موتورسیکلت ان اس ۲۰۰ سی سی که روز گذشته از تهران سرقت شده بود کشف و سارق و همدست وی دستگیر که برابر نظر کارشناسان ارزش تقریبی موتورسیکلت سرقتی ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی خدابنده در پایان با اشاره به معرفی سارقان به مرجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی، از شهروندان خواست تا همواره از پارک وسیله نقلیه خود در مناطق خلوت و تاریک و بدون تجهیزات ایمنی خودداری کرده و هنگام پارک موتور سیکلت خود علاوه بر قفل و زنجیر کردن آن به شی ثابت و محکم، آن را در شعاع دید خود و یا افراد مطمئن قرار دهند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.