استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نظارت بر فعالیت ورزش رفتینگ در رودخانه‌های استان افزایش یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای فرهنگ عمومی با اشاره به بروز برخی ناهنجاری‌ها در حوزه رودخانه زاینده رود و همچنین مناطق گردشگری استان اظهار داشت: نظارت بر رشته قایقرانی رفتینگ در رودخانه‌های استان باید افزایش یابد.

او با اشاره به اینکه رودخانه ها، پارک ها، اماکن گردشگری و تفریحی استان متولی خاص دارند افزود: متولی رودخانه شرکت آب منطقه‌ای است و باید برای اجرای طرح‌های مختلف در حریم رودخانه از جمله ساخت و ساز، رفتینگ و گردشگری یک بهره بردار خاص را تعیین و مشخص کند.


بیشتر بخوانید


عباسی بر افزایش نظارت بر فعالیت ورزش رفتینگ در رودخانه‌های استان به خصوص زاینده رود تأکید و اضافه کرد: نباید اجازه داد قایق‌های شخصی و تیم‌های غیرمجاز و بدون مجوز، در این حوزه وارد شوند و با متخلفان از سوی بهره‌بردار باید برخورد شود.

او ادامه داد: شهرداری به عنوان متولی پارک‌ها و فضای سبز در شهر‌ها باید نظارت بیشتر در حوزه تخلفات و آسیب‌های اجتماعی موجود در پارک‌ها داشته باشد و از ظرفیت نیرو‌های انتظامی و سایر دستگاه‌های متولی استفاده کند.

عباسی با بیان اینکه آسیب‌ها و مسایل اجتماعی وجود دارد و غیرقابل انکار است گفت: مطرح کردن این دغدغه‌ها و آسیب‌ها با هدف متهم سازی دستگاه‌های متولی نیست بلکه باید با بیان این آسیب‌ها به دنبال ارائه راهکار و برنامه مدون باشیم.

او افزود: در برخی ادارات و نهاد‌های اجرایی و دولتی نیز، برخی تخلفات و ناهنجاری‌ها وجود دارد که افراد مطلع باید این ناهنجاری‌ها را به مسوولان استان و دستگاه قضایی ارائه دهند تا با متخلفان و هنجارشکنان برابر قانون برخورد شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار