سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شهربابک گفت: در شرایط کنونی سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند تسهیل گر امر مقدس ازدواج باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ناصر نعمت سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شهربابک در جلسه با سمن های مردم نهاد این شهرستان ضمن تبریک هفته ازدواج و گرامیداشت هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی گفت: شیوع ویروس کرونا همه ابعاد جامعه را تحت تأثیر قرار داده و به تبع آن امر ازدواج هم مشکل شده است.

او افزود: سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند در تسهیل امر ازدواج جوانان، نقش مؤثری ایفا کنند.

نعمت بر ارائه برنامه‌ای مدون در رابطه با جوانان از سوی سمن‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: برنامه ارائه شده باید به مرحله‌ی ایده آل و مؤثر برسد.

او با اشاره به اینکه یکم تا ۸ مرداد به مناسبت سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) هفته ازدواج نامگذاری شده است، تصریح کرد: سمن‌ها برنامه‌های خود را در این بازه زمانی به اجرا بگذارند.

نعمت همچنین به پیگیری برای اخذ شناسه به مسئولان سمن‌ها تأکید کرد.

یاسر حاجی زاده رئیس بهزیستی شهربابک نیز در ادامه این جلسه گفت: فعالان در سازمان‌های مردم نهاد که برای رفع مشکلات جامعه تلاش دارند، قابل تقدیر هستند.

او تأکید کرد: اداره بهزیستی با همه افرادی که برای مرتفع ساختن مسائل جامعه به طور قانونی فعالیت می‌کنند، همکاری‌های لازم را انجام می‌دهد.

در این جلسه مسئولان سمن‌ها برنامه‌ها و طرح‌های خود را برای هفته ازدواج ارائه دادند.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار