صیدی از ارائه خدمات به گروه‌های آسیب پذیر در چرداول خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جلسه درون بخشی هماهنگی بررسی اقدامات و فعالیت‌های پیشگیری و کنترل کرونا ویروس با حضور کارشناسان مسئول واحد‌های امور اداری، امور مالی و بهداشتی با رعایت کامل نکات بهداشتی در محل دفتر مدیریت شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول برگزار شد.

عدنان صیدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول ضمن ارائه مطالبی در زمینه ارائه گزارش مستند هفتگی اعضای ستاد مبارزه با کرونا براساس نقش‌ها و وظایف گفت: هرکدام از اعضا در زمینه ارائه اقدامات و فعالیت‌های پیشگیری و کنترل کووید _ ۱۹ براساس دستورالعمل‌ها و نکات بهداشتی ابلاغ شده در محیط در صورت مواجه با چالش‌های پیش رو موظف به گزارش و ارائه راهکار‌های مداخله‌ای جهت حل آن می‌باشند.

او در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ارائه خدمات به گروه‌های آسیب پذیر بویژه  مادران باردار، افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و ... در اولویت قرار گرفته و پیگیری‌های مستمر و مداوم همراه با ثبت مستندات لازم انجام شود.

صیدی اظهار کرد: ضمن دقت در فرایند مراجعه فرد بیمار به پزشک مراکز خدمات جامع سلامت منتخب کووید _ ۱۹ بر عملکرد و اقدامات انجام گرفته در زمینه‌های نمونه گیری، ثبت اطلاعات شخصی، شغلی، محل کار، سکونت و نتایج نمونه گیری، دقت، پیگیری و نظارت ویژه‌ای معطوف گردد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.