سامانه دانش پژوهان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمدحسن برهانی فر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج گفت: از خانواده شهدا و ایثارگران، نزدیک به هزار دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و بیش از چهارصد دانشجو در مقطع دکترا در رشته های مختلف آموزشی این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند که به منظور حمایت هرچه بیشتر از فعالیت های پژوهشی این دسته از دانشجویان، سامانه دانش پژوهان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

برهانی فر افزود: با راه اندازی این سامانه دانشجویان شاهد و ایثارگر می توانند، ضمن آگاهی از شرایط عضویت، اطلاعات خود را در این سامانه ثبت کرده و از مزایای عضویت در این پایگاه استفاده کنند.

او با تشریح اهداف راه اندازی این سامانه گفت: هدف از راه اندازی سامانه دانش پژوهان شاهد و ایثارگر، انسجام فعالیت های پژوهشی دانشجویان شاهد و ایثارگر و استفاده از مزایای عضویت در این سامانه همچون اولویت در انجام طرح های پژوهشی ملی و استانی، اولویت در معرفی طرح های پژوهشی اعضا به صنایع و سازمان های مرتبط، اولویت در تامین اعتبار پژوهشی و ... است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.