رئیس دانشگاه آزاد اسلامی البرز گفت: آموزش آنلاین برای دانشجویان دانشگاه های آزاد استان البرز درحال برگزاری است.

محمدحسن برهانی فر، رئیس دانشگاه های آزاد اسلامی البرز و رئیس دانشگاه آزاد واحد کرج  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به توصیه های کادر درمان مبنی بر عدم تشکیل حضوری کلاس های دانشگاه گفت: طبق ابلاغ سازمان مرکزی، کلاس های دانشگاه های آزاد استان البرز بر روی سایت واحد الکترونیک به صورت مجازی و آنلاین درحال برگزاری است.

او با بیان این که آموزش مجازی جایگاه آموزش کلاسی را نمی گیرد، گفت: از آن جا که این روش آموزش به تازگی در کشور ابداع شده در ابتدا با مشکلاتی مانند پشتیبان مواجه بودیم که رفع و رجوع شد، سایر مشکلات نیز در حال بررسی و رفع شدن است.

رئیس دانشگاه های آزاد اسلامی البرز گفت: البته پیش شیوع ویروس کرونا اپلیکیشنی به منظور آموزش آنلاین صوتی و تصویری ویژه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، طراحی شده بود با استقبال چندانی مواجه نشد اما اکنون می تواند کمک خوبی برای سیستم آموزشی این واحد باشد.

او افزود: همچنین از گذشته امکان بارگذاری جزوات و پرسش و پاسخ دانشجویان با استادان از طریق صندوق پستی طراحی شده در سایت دانشگاه وجود داشت.

برهانی فر گفت: به دلیل فراهم نبودن زیرساخت ها، آموزش آنلاین در ابتدا با مشکلاتی مواجه بود اما خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی دانشجویان و استادان رو به رو شده است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.