رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: ۵۷ موکب امام حسین (ع) در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن برپا می‌شود.

برپایی ۴۰ موکب امام حسین (ع) در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،حجت الاسلام و المسلمين محمد حسين روحی يزدی ، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه بیست و دوم بهمن ماه مصادف با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی است، گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال ویژگی‌های خاص خود را دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با تاکید بر اینکه برنامه‌های روز بیست و دوم بهمن ماه در استان جلوه‌ای از پاسداشت از سردار دل‌ها را دارد، گفت: در این روز ۵۷ موکب اربعین حسینی به مناسبت اربعین سردار سلیمانی در مسیر راهپیمایی برپا می‌شود.

روحی یزدی با تاکید بر اینکه برنامه‌های امسال متمایز با سال گذشته است، گفت: مراسم استقبال نمادین از امام راحل و رژه موتور سواران از دو مسیر میدان سپاه تا میدان جمهوری و از میدان حصارک تا میدان جمهوری روز دوازدهم بهمن اجرا می‌شود.

او در ادامه در تشریح برنامه های دهه فجر گفت: زنگ انقلاب امسال در مدرسه علی ابن ابی طالب (ع) شهر کرج با حضور مسئولان استانی نواخته می‌شود.

روحی یزدی  همچنین به برگزاری نمایشگاه فرهنگی با موضوع حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی کرج اشاره کرد و گفت: عنوان روز دوازدهم بهمن ما ولایتمداری، انقلابی گری، پیوند ناگسستنی امت و امام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز به اعزام کاروان ۴۱ زوج جوان به مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: در طول دهه فجر مسابقات فرهنگی و ورزشی در سطح استان برگزار می‌شود.

او به برپایی خیمه‌های انقلاب در بقاع متبرکه استان اشاره کرد و افزود : فیلم‌های جشنواره فجر نیز در سه سینمای هجرت ، ساویز و پرشین اکران خواهد شد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.