مدارک صادر شده برای شرکت شیائومی حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد یک گوشی 5G مجهز به شارژر ۱۲۰ واتی تولید کند.

احتمال عرضه گوشی 5G جدید با شارژر ۱۲۰ واتی توسط شیائومیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در حال رقابت برای تولید گوشی‌هایی با باتری‌های بزرگ هستند. با این وجود، همه این شرکت‌ها می‌دانند که برای شارژ کردن مجدد این باتری‌ها باید شارژر‌هایی را ارائه دهند که به سرعت آن‌ها را پر کنند. بدین ترتیب، رقابت جدید شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند به تولید شارژر‌هایی که بیش از ۱۰۰ وات قدرت دارند، کشیده شده است. روز به روز به تعداد این شرکت‌ها افزوده می‌شود. به تازگی، یک گوشی ساخت شرکت شیائومی هم موفق به کسب مدرک 3C (گواهی اجباری چین) شده است که نشان می‌دهد شارژر آن ۱۲۰ واتی است.


بیشتر بخوانید


این دستگاه که با شماره مدل M2007J1SC در مرکز صدور گواهینامه 3C دیده شده، قادر است برق شهری را به برق ۲۰ ولت با جریان ۶ آمپری تبدیل کند. شماره مدل شارژر این گوشی هم MDY-12-ED است. هیچ جزئیات دیگری از مشخصات این گوشی در فضای مجازی دیده نشده و تنها مسئله‌ای که از این گوشی ناآشنا می‌دانیم، این است که این گوشی حتما مجهز به فناوری ارتباطی 5G است؛ مشخصه‌ای که دیگر این روزها، جای تعجب کردن ندارد و کاملا عادی به نظر می‌رسد.

شیائومی چهارمین شرکت یا برندی است که قول داده است جهشی عظیم در سرعت شارژر‌های خودش نسبت به روز‌های گذشته، انجام دهد. اولین شرکتی که از شارژر بالای ۱۰۰ وات خود رونمایی کرد، iQOO بود. اوپو شرکت بعدی بود که این اتفاق را رقم زد و آخرین شرکتی هم که به تازگی اعلام کرده به زمره تولیدکنندگان شارژر‌های بیش از ۱۰۰ واتی خواهد پیوست، ریلمی است. با این وجود، شیائومی چهارمین شرکت است و باید شارژری را ارائه دهد تا بتواند دیگر شرکت‌ها را به راحتی کنار بگذارد و بتواند بازار را در دست خود بگیرد.

احتمال عرضه گوشی 5G جدید با شارژر ۱۲۰ واتی توسط شیائومی

استفاده از فناوری شارژ سریع در گوشی گیمینگ لنوو

گفتنی است، لنوو به صورت رسمی قرار است اولین گوشی گیمینگ خود را با نام Legion در تاریخ ۲۲ جولای معرفی کند و انتظار می‌رود باتری این گوشی از فناوری شارژ سریع ۹۰ واتی پشتیبانی کند که برای اولین بار است چنین سرعتی در گوشی‌های حال حاضر جهان دیده می‌شود. با این حال، باید گفت که سرعت ۹۰ وات برای یک شارژر با توجه به روند جدیدی که شارژر‌ها پیدا کرده‌اند، ناچیز به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.