عبور فروش گوشی‌های ردمی K30 از مرز سه میلیون دستگاه

شرکت شیائومی اعلام کرد میزان فروش سری K30 از مرز سه میلیون دستگاه رد شد.

عبور فروش گوشی‌های ردمی K30 از مرز سه میلیون دستگاهبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه دسامبر بود که شرکت شیائومی گوشی‌های شرکت تحت لیسانس خود را به صورت رسمی معرفی کرد. این گوشی‌ها Redmi K30 و K30 5G بودند. این دو گوشی، گوشی‌های میان‌رده اصلی شیائومی به حساب می‌آیند. از آن پس، دیده شد که شرکت شیائومی چهار مدل دیگر از گوشی‌های سری K30 را به صورت رسمی رونمایی کرد و به تازگی نیز اعلام کرده است که میزان فروش این دستگاه‌ها پس از معرفی، از مرز سه میلیون دستگاه در چین عبور کرده است. پیش از این هم، این سری از گوشی‌های شیائومی در ماه مارس از مرز یک میلیون دستگاه عبور کرد و یک رکورد جالب از خود به جای گذاشت.


بیشتر بخوانید


برای جشن گرفتن این موفقیت، شیائومی در نظر دارد تا حراجی برای تابستان راه‌اندازی کند. بر اساس این حراج، این شرکت قصد دارد نسخه ۱۲۸ گیگابایتی به همراه رم ۶ گیگابایتی Redmi K30 را به قیمت هزار و ۳۹۹ ین و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی به همراه رم ۸ گیگابایتی آن را با قیمت هزار و ۵۹۹ ین به فروش بگذارد. این حراج تنها در تاریخ هشتم تا دوازدهم جولای باز است و از طریق سایت رسمی شیائومی اتفاق می‌افتد.

عبور فروش گوشی‌های ردمی K30 از مرز سه میلیون دستگاه

در خبر‌های مربوط به شرکت شیائومی دیده می‌شود که این شرکت قصد دارد هفتمین عضو از خانواده K30 را معرفی کند. شیائومی Redmi K30 Ultra هفتمین عضو این خانواه است که انتظار می‌رود با تراشه پردازنده MediaTek Dimensity رونمایی شود. این گوشی دارای دوربینی چهارگانه خواهد بود و سیستم عامل آن با رابط کاربری جدید شیائومی، MIUI 12 همگام‌سازی شده است. دوربین اصلی این گوشی هوشمند قرار است حسگر ۶۴ مگاپیکسلی داشته باشد. همچنین گفته می‌شود K30 Ultra با پشتیبانی از فناوری 5G عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار