ملایی گفت: مشارکت حداکثری مردم در ورزش به بهبود شرایط جامعه کمک می‌کند، زیرا ورزش کردن یک نقش راهبردی در توسعه کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین ملایی رئیس جدید فدراسیون ورزش‌های همگانی، بیان کرد: مجمع به این نتیجه رسید که برنامه‌های ارائه شده توسط من می‌تواند به توسعه ورزش همگانی کمک کند. به طور کلی تمام اهالی ورزش می‌توانند این موضوع را تایید کنند که شرایط فعلی بسیار خاص است.

او افزود: با استفاده از ظرفیت‌های ورزش همگانی باید متناسب با نیاز اقشار مختلف، محصولات ورزشی را ارائه کنیم تا باعث مشارکت حداکثری افراد گوناگون شود. این موضوع می‌تواند به بهبود شرایط جامعه کند، زیرا ورزش یک نقش راهبردی در توسعه کشور را بر عهده دارد. امیدوارم فصل جدیدی را در تامین منافع ملی (سلامت مردم) ایجاد کنیم.

امکانات ورزشی باید طوری باشد که باعث ورزش کردن مردم در تمام رده‌های سنی شود

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی درباره برنامه هایش، توضیح داد: باید امکانات ورزشی جهت ورزش کردن یک شخص فراهم شود. تلاش خواهیم کرد تا برای تمام متولیان در برهه‌های زمانی مختلف مثل مادران در کودکی، کانون جمعیتی دانش آموزی با مشارکت وزارت آموزش و پرورش و امثال این موارد شرایطی را فراهم کنیم تا مشارکتشان در ورزش بیشتر شود. در شرایط موجود حرکت به سمت ایجاد وحدت در ورزش کشور به توسعه آن کمک فراوانی خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


حدود ۶ ماه در فدراسیون ورزش‌های همگانی سرپرست بوده ام

افشین ملایی عنوان کرد: من حدود ۶ ماه در فدراسیون ورزش‌های همگانی سرپرست بوده ام و تلاش کردم تا تفکری که باعث ایجاد تحول در ورزش شود را آغاز کنم. حدود ۷ ماه از دوران سرپرستی من گذشته است و در آن زمان مایل به شرکت در انتخابات نبودم. اکنون فصل خدمت است و از زحمات تمام مدیران قبلی فدراسیون ورزش‌های همگانی تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار