معاون مالی دادگستری کل استان کرمان گفت: در سفر رییس قوه قضاییه به کرمان ۴۵۷ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های عمرانی، تجهیزات و تعمیرات مصوب شده است.

بخشی از اعتبارات سفر رییس قوه قضاییه به کرمان وصول شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمدحسین زاده کافی معاون مالی پشتیبانی دادگستری کرمان گفت: تاکنون احداث شش پروژه عمرانی از محل مصوبات سفر رییس قوه قضائیه آغاز و قسط اول اعتبارات نیز وصول شده است.

او افزود: حسب دستور پارسال رییس کل دادگستری استان، مبنی بر صرفه جویی و نگهداری از اموال، معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی با بازسازی تجهیزات فرسوده از قبیل صندلی اداری، میز، کمد بایگانی، فایل و ... بیش از چهار میلیارد ریال صرفه جویی کرده است.

زاده کافی به ساماندهی حساب‌های سپرده دادگستری استان اشاره کرد وبیان داشت:وضعیت به گونه‌ای بود که بیش از شصت حساب حوزه‌های قضایی مسدود و یک حساب متمرکز در بانک مرکزی جمهوری اسلامی افتتاح شده است.

او گفت: با تمرکز حساب‌های سپرده، پرداخت وجوه سپرده با سرعت بیشتر و امکان نظارت بیشتر ممکن شده است.

معاون مالی دادگستری استان به تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام که بیش از دوسال از شروع ساخت آن‌ها گذشته نیز اشاره کرد و افزود:این پروژه‌ها به عنوان بخشی از اقدامات انجام شده در معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان کرمان انجام شدند.

او اظهار داشت: ساماندهی حساب‌های درآمدی و اضافه شدن بیش از ده هزارمترمربع به فضا‌های اداری دادگستری استان کرمان نیز در سال گذشته انجام شده است.

زاده کافی تصریح کرد: امسال استقرار سامانه جدید اموال و دو سامانه زیرساختی دیگر جهت صرفه جویی در اعتبارات در حال برنامه ریزی و اجرا است.

زاده کافی راه اندازی مجتمع رفاهی تفریحی شهدای مدافع حرم قوه قضائیه، شروع پروژه‌های عمرانی مصوبات سفر رییس قوه قضائیه به استان کرمان و تکمیل و بهره برداری از هفت پروژه نیمه تمام دادگستری استان کرمان را از دیگر برنامه‌های پیش روی دادگستری کل استان کرمان برشمرد و گفت: سعی داریم تا با بهره برداری از مجتمع رفاهی تفریحی شهدای مدافع حرم قوه قضائیه در سال ۹۹ بخشی از نیاز‌های رفاهی همکاران از جمله ورزشی، تفریحی، آموزشی و فرهنگی مرتفع و با ارتقاء خدمات کلینیک فوق تخصصی شهید بهشتی دغدغه همکاران در بخش درمانی نیز مرتفع شود.

معاون مالی دادگستری استان کرمان اظهارداشت: موارد دیگری از جمله تکمیل استخر، منازل سازمانی و دیگر موارد در دستور کار معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان کرمان است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.