دانستنی‌های سربازی/

مدت زمان آموزش سربازی چند ماه است؟

درباره مدت زمان آموزش رزم مقدماتی خدمت سربازی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگار حوزه نظام وظیفه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از مشمولان خدمت وظیفه عمومی درباره مدت زمان آموزش رزم مقدماتی سربازی سوالاتی دارند که در این گزارش به آن‌ها پاسخ خواهیم داد.

بهتر است مشمولان در نظر داشته باشند که با توجه به ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، در حال حاضر مدت زمان آموزش رزم مقدماتی سربازان به علت تشدید شیوع ویروس کرونا و نیاز به رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامتی سربازان، همانند قبل تا اطلاع ثانوی به صورت یک ماهه استمرار دارد.


بیشتر بخوانید


گفتنی است؛ هر گونه تصمیم گیری درباره تغییر مدت زمان این دوره به شرایط تداوم شیوع بیماری کرونا در آینده بستگی دارد، همچنین مراکز آموزشی با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، اجرای دقیق آموزش را در دستور کار خود دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ساسان دهقانیانخر
۲۲:۴۵ ۲۵ تير ۱۳۹۹
خرید خدمت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۲۵ تير ۱۳۹۹
والا بالله جوونای مردم رو اسیر کردن فقط به خاطر اینکه ما نسل های قبلی رفتن این نسل و نسل های آینده هم باید برن
آموزش دفاع از کشور یک ماه،دو ماه،نه اینکه دو سال از جوونی ما رو بگیرید،به لطف مسیولین نسل جوان 24 ساعت هم کار بکنه بازم به جایی نمیرسه،دو سال اسارت دیگه چیه،این بدبختی که متاهله،مستاجر هم هست،قسط وام ازدواج هم داره،چطوری بره سربازی؟آقایی که مسیولی بیا ملت رو توجیه کن،خسته شدیم از این زندگی سرتاسر بدبختی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۵ تير ۱۳۹۹
چه یک ماه چه یک روز وقتی باید ۱۲ ساعت را از شهر محل زندگی تا محل آموزشی با اتوبوس عمومی بری بعد اونجا داخل یک کمپ ۱۰۰۰ نفری زندگی کنی دیگه پروتکول یعنی چی بچه گول میزنید؟ yjc لطفا ازشون بخواین توضیح بدن منظورشون چیه از پروتکول؟ پس چرا میگن بازار نرید، از خونه بیرون نرید پس چرا نمیشه تو بازار پروتکول اجرا کرد؟
آخرین اخبار