فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد از دستگیری سارقان کابل‌های اداره برق این شهرستان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان اشتهاردگفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل‌های برق اداره برق شهرستان اشتهارد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند سارقان در گروه‌های ۳ الی ۵ نفره در ساعات مختلف شبانه روز اقدام به سرقت کابل‌های برق در شهرک صنعتی اشتهارد کرده اند.

سرهنگ ملکی گفت: کارآگاهان با تحقیقات میدانی و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی ۵ نفر از سارقان کابل‌های اداره برق اشتهارد شدند.

 او با بیان این که هر ۵ نفر اعضای این باند سرقت در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند، افزود: در بررسی‌های تکمیلی کارآگاهان مشخص شد سردسته این باند به تازگی از زندان آزاد شده و با تشکیل این باند اقدام به سرقت کابل‌های برق شهرک صنعتی اشتهارد کرده و پس از سرقت آن‌ها را به قیمت نازلی به یکی از مالخران به فروش می‌رسانند.

 فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد گفت: سارقان در بازجویی‌های صورت گرفته به ۱۹ فقره سرقت کابل‌های اداره برق شهرستان اشتهارد اقرار کردند.

سرهنگ ملکی افزود: مبارزه با سرقت یکی از اولویت‌های اصلی پلیس در سال ۹۹ است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد.

انتهای پیام / ر.   خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.