فرمانده انتظامی زرند از دستگیری ۲۷ خرده فروش موادمخدر در قالب اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی و مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محمود خدادادنژاد، فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر زرند از ابتدای تیرجاری در قالب اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی و مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر یا شناسایی مناطق آلوده و عرضه کنندگان مواد مخدر صنعتی و سنتی، موفق شدند در بازرسی از چند منزل و دکه فروش مواد غذایی ۴۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کنند.

او افزود: در این رابطه ۲۷ خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر و تعداد ۳ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتور سیکلیت توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ خدادادنژاد تصریح کرد: در این مدت نیز یک باب منزل مسکونی و سه باب دکه فروش مواد غذایی هم به دلیل انواع فروش مواد مخدر و قرص‌های متادون و غیر مجاز با هماهنگی مراجع قضایی پلمب شد.

او مهم‌ترین راهکار برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی را آموزش و فرهنگ سازی عنوان کرد و بیان داشت: مبارزه با پدیده شوم و خانمان سوز مواد مخدر در سطح شهر از مطالبات به حق مردم است تا نوجوانان و جوانان از خطر جدی این معضل در امان باشند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار