با تصویب شورای اسلامی شهر تبریز، موزه خوشنویسی در این شهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در نشست امروز خود با لایحه پیشنهادی شهرداری در خصوص خرید آثار خوشنویسی مرحوم بخت شکوهی و تبدیل آن به موزه خوشنویسی تبریز موافقت کردند.

این لایحه ابتدا در کمیسیون فرهنگی و هنری شورای اسلامی شهر تبریز طرح و پس از کارشناسی به صحن شورای شهر ارجاع داده شد که در نهایت با توضیحات رئیس این کمیسیون، اعضای شورای شهر خرید این آثار و تبدیل آن به موزه‌ای عمومی را تصویب کردند.

در ادامه جلسه شورای شهر تبریز، لایحه شهرداری در خصوص ارائه تضمین به بانک عامل برای برداشت اوراق مشارکت متروی تبریز و ارائه سهام شهرداری در بانک شهر و یکی از شرکت‌های داروسازی به عنوان تضمین به تصویب اعضای شورا رسید.

همچنین در این جلسه لایحه پیشنهادی شهرداری مبنی بر مساعدت برای ساخت سریال تلویزیونی جلال ۲ مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت و تعیین تکلیف این لایحه به جلسه آتی شورا موکول شد.

در صورت تصویب این لایحه، شهرداری تبریز ۲۰ میلیارد ریال در ساخت این سریال ملی مشارکت می‌کند.

 شهین باهر شهردار تبریز در این نشست بابیان اینکه در حوزه شناساندن شهر تبریز کم‌کاری شده است، رسانه را بهترین ابزار برای معرفی شهر دانست و گفت: این هزینه برای یک سریال در حد ملی و گا‌ها برون‌مرزی یک سرمایه‌گذاری کم‌هزینه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار