اولین ویدئوی رسمی گلکسی Z Flip 5G فاش شد

یکی از افشاگران دنیای فناوری، اولین ویدئوی رسمی گلکسی Z Flip 5G را فاش کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویر رسمی سامسونگ گلکسی Z Flip 5G هفته گذشته فاش شد و ما اکنون در حال نگاه کردن به ویدئویی هستیم که یکی افشاگران فضای مجازی از این دستگاه منتشر کرده است. در این ویدئو ما می‌توانیم به رنگ برنزی جذاب این دستگاه از زاویه‌های مختلف نگاهی بیاندازیم. شما می‌توانید در ادامه ویدئو منتشر شده توسط افشاگر مذکور را مشاهده کنید:

 

این ویدئوی کوتاه هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات Galaxy Z Flip 5G در دسترس ما قرار نمی‌دهد، اما به لطف TENAA ما می‌دانیم که این گوشی به غیر از بخش پردازنده، بدون هیچ تغییر بزرگی عرضه خواهد شد. این مورد توسط ماکس وینباخ XDA تائید شده است که می‌گوید بزرگ‌ترین تفاوت بین نسخه‌های 4G و 5G گلکسی Z Flip در SoC است. اولی یک تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ درون خود جای داده بود، در حالی که دومی با اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس تازه معرفی شده همراه خواهد بود.


بیشتر بخوانید


مشخصات دوربین گلکسی Z Flip 5G

طبق گفته TENAA، گوشی گلکسی Z Flip 5G دارای دوربین دوگانه در بخش خارجی خود است که یکی ۱۲ مگاپیکسل و دیگری ۱۰ مگاپیکسل کیفیت دارد. همچنین وینباخ ادعا می‌کند که مدل 5G این دستگاه دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در بخش خارجی خود است. علاوه بر این، احتمال دارد سامسونگ سنسور ۱۲ مگاپیکسلی را با یک نسخه ۱۰ مگاپیکسلی عوض کند.

وینباخ همچنین می‌گوید گلکسی Z Flip 5G حدود ۰.۵ میلی‌متر ضخیم‌تر و ۰.۱ میلی‌متر بلندتر از مدل 4G خواهد بود. انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی Z Flip 5G در ۵ اوت در کنار گلکسی نوت ۲۰ عرضه شود. افراد بسیاری منتظر دیدن نسخه 5G این گوشی هوشمند منعطف هستند، سامسونگ می‌تواند از فروش این محصول سود زیادی کند اما به شرطی که تجربه نسل اول گلکسی فولد را برای کاربران تکرار نکند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار