همایش مجازی ۱۰۰ هزار نفری حامیان سلامت با عنوان «با ماسک لبخند بزن بوشهر» ساعت ۲۱:۳۰ امشب برگزار می‌شود.

همایش مجازی «با ماسک لبخند بزن بوشهر»به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: محل برگزاری همایش مجازی ۱۰۰ هزار نفری  «با ماسک لبخند بزن بوشهر» خانه‌ ساکنان استان بوشهر است، اما آنجایی که همایش از آن پخش می‌شود تالار لیان است و قرار است همه یا  بخش‌هایی از این همایش به صورت زنده از شبکه استانی صدا و سیما پخش شود.

مجید خورشیدی افزود: قدردانی از دست اندرکاران سلامت، تجلیل از مقام شهدای سلامت، پخش تصاویری از فعالیت کارکنان مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهدای خلیج فارس، موسیقی زنده، تجلیل از کارکنان فناوری اطلاعات و ارتباطات، و پیام‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و استاندار، وزرای کشور، بهداشت و معاون بهداشتی وزیر بهداشت و چند چهره‌ ملی، فرهنگی و  ورزشی از جمله برنامه‌های این همایش ۹۰ دقیقه‌ای است.

 او ادامه داد:  همچنین قرار است از صفحه‌های پربازدید اینستاگرام برای پخش این همایش استفاده شود که علاوه بر مردم استان بتوانیم در خارج از استان نیز مخاطبانی داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: ترویج سلامت و ارائه نکته‌های آموزشی موثر برای مقابله با بیماری کرونا از جمله هدف‌های برگزاری این همایش است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.