شانه ساز گفت: در تجهیزات پزشکی ظرفیت خوبی داریم به طوریکه برخی شرکت‌ها صادرات به اروپا انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم تفاهم نامه احداث شهرک دارویی و تجهیزات پزشکی در منطقه آزاد کیش با حضور رئیس سازمان غذا و دارو و مدیر عامل منطقه آزاد کیش برگزار شد.

در این مراسم محمدرضا شانه‌ساز ، رئیس سازمان غذا و دارو اظهار کرد: پتانسیل‌های خوبی در حوزه دارو در جزیره کیش وجود دارد و در بحث تولید و توریسم سلامت می‌توان از ظرفیت‌های این جزیره استفاده کرد.

او بیان کرد: اگر سال‌های قبل از ظرفیت‌ها استفاه می‌شد؛ امروز شاهد پیشرفت‌های بیشتری در این حوزه بودیم، در حوزه کالا‌های سلامت محور از سال‌های قبل از انقلاب، تمرکز در نقاط مرکزی دیده شده است اما زمان آن رسیده که از فرصت‌ها استفاده کنیم و از ظرفیت مناطق آزاد و ‌مرزی به نحو احسن استفاده کرد.


بیشتر بخوانید


شانه‌ساز افزود: در تجهیزات پزشکی ظرفیت خوبی داریم، برخی شرکت‌ها صادرات به اروپا انجام می‌دهند که اگر آن‌ها از ظرفیت جزیره کیش آگاه شوند می‌توان در راستای اهداف کلان از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

او گفت: سربازان سلامت علی رغم تحریم‌ها، در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا هستند و امیدواریم از ظرفیت تولید داخل برای جنگ در این جبهه استفاده کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار