دادستان اشکذر گفت: با افرادی که بدون رعایت ملاحظات مراسم و تجمع های مردمی را برگزار می کنند، برخورد قانونی می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سید محمد ابراهیم اقبالی زارچ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر گفت: مقابله اساسی با ویروس کرونا و پیشگیری کامل از شیوع آن نیازمند تغییر در رفتار‌ها و اعمال افراد است و یکی از مهم‌ترین اقدامات پرهیز از حضور در تجمعات و محافل عمومی است.

او با اعلام ممنوعیت برپایی تجمعات مردمی که سلامت عمومی مردم را در معرض تهدید قرار دهند، اظهار داشت: با کسانی که با برگزاری مراسم موجب تشکیل تجمعات مردم را فراهم نمایند برخورد قانونی شده و بدون هیچ اغماضی با بانیان مراسم برای تهدید علیه بهداشت عمومی از طریق نقض دستورالعمل ها و قواعد بهداشتی با توجه به  مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونای استان و شهرستان اعمال قانون می شود.

دادستان اشکذر با تأکید بر لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، تصریح کرد: دادستانی برای دفاع از حقوق عامه، امنیت، سلامت و نشاط اجتماعی مردم، رعایت نکردن  مصوبات و تشکیل اجتماعات را ناقض حقوق عامه مردم در حوزه سلامت می‌داند.

دادستان اشکذر افزود: با همراهی و اهتمام هرچه بیشتر مردم و تشکیل ندادن اجتماعات و مراسم، در مقابله با کرونا می‌توان امیدوار بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.