در مراسمی با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات، علی اکبر مختاری به عنوان سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  در مراسمی با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات علی اکبر مختاری به عنوان سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد انتخاب شد.

مراسم معارفه علی اکبر مختاری سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد و تکریم غلامرضا سالاری مدیرکل سابق تعزیرات یزد با حضور بارانی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات، مرآتی مدیرکل حوزه ریاست و امور استان‌ها و رایگانی مدیرکل روابط عمومی و سخنگو این سازمان و همچنین مسئولان استان یزد از جمله رییس کل دادگستری، مدیرکل اطلاعات، معاون هماهنگی اقتصادی استاندار، دادستان عمومی، معاونین دادگستری، مدیر سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک، مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت معاونین اداره کل اطلاعات برگزارشد.

در این مراسم معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات ضمن تقدیر از زحمات سالاری و ابلاغ حکم انتصاب، توفیق مختاری در مسئولیت جدید را از خداوند متعال خواستار شد.

مختاری فرزند شهید است و پیش از این مسئولیت مدیریت کل تعزیرات حکومتی استان البرز را در پرونده کاری خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.