سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان از برگزاری مسابقه ملی پوپک قصه گو با شیوه بازگویی قصه از سوی کودکان برای پدربزرگ و مادر بزرگ ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ابراهیم بابایی، سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان، گفت: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با توجه به اهمیت فرهنگ کتاب خوانی و ایجاد انگیزه در کودکان برای خواندن کتاب مسابقه قصه گویی مجازی با عنوان پوپک قصه گو را به مناسبت ۱۸ تیرماه روز ملی ادبیات کودکان و نوجوانان برگزار کرده است.

او با بیان اینکه این مسابقه ویژه کودکان ۵ تا ۷ سال طراحی شده است، افزود: در این مسابقه،کودکان قصه‌هایی را که پدربزرگ یا مادر بزرگشان برای آن‌ها خوانده، با زبان شیرین کودکانه بازگو و والدین آنان از بازگویی قصه‌های کودکان  خود تصویربرداری می کنند. 

بابایی با اشاره به اینکه فیلم ها باید به صورت افقی و حداکثر در زمان ۷ دقیقه ای گرفته شوند، بیان داشت: والدین تصاویر ضبطی را تا دهم مرداد به شماره ۰۹۰۳۵۹۲۵۸۰۴ متعلق به معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان در فضای مجازی واتس آپ ارسال کنند.

او  تصریح کرد: نام و نام خانوادگی، سن، شماره تماس والدین و آدرس ضمیمه فیلم ارسال شود. 

سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: پدربزرگ و یا مادربزرگ کودکان می‌تواند برای دریافت فایل صوتی ۱۰ قصه پیشنهادی به سایت سازمان جوانان به لینک https://plink.ir/WdtZn مراجعه و یا هر قصه مرتبط با اهداف جمعیت هلال احمر را انتخاب و پس از خواندن قصه برای نوه خود، آن قصه را بازگو کند و از روند بازگویی قصه به مادر بزرگ و پدربزرگ ها هم تصویربرداری شود.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.