علت آتش سوزی تنگ تکاب مشخص نشده است

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان گفت: علت آتش سوزی تنگ تکاب بهبهان مشخص نشده است و نیرو‌های منابع طبیعی در حال بررسی جزئیات این حادثه هستند.

کورش کیانی رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: علت آتش سوزی در منطقه تنگ تکاب، کوه‌های مشرف به خائیز و سد مارون بهبهان مشخص نشده است و نیرو‌های منابع طبیعی در حال بررسی جزئیات این حادثه هستند.

او بیان داشت: با توجه به اینکه حریق در منطقه حفاظت شده رخ داد در حوزه  اداره حفاظت محیط زیست بود که از زمان اعلام آتش سوزی نیرو‌های منابع طبیعی، محیط زیست، مردم و گروه کوهنوردی در محل حاضر شدند و به اطفا پرداختند.

کیانی افزود: ما برای اطفای آتش سوزی‌های که در استان خوزستان رخ می‌دهد هماهنگی‌های لازم و ساماندهی نیرو‌ها را انجام داده ایم چراکه روزانه بین ۴ الی ۵ فقره آتش سوزی در نقاط مختلف گزارش می‌شود به همین دلیل در فرودگاه اهواز و مسجد سلیمان بالگرد آبپاش مستقر نمودیم.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان با بیان اینکه  محور اصلی ما برای مهار آتش سوزی‌ها، نیرو‌های انسانی است و بالگرد فقط پشتیبانی می‌کند تصریح کرد: عوامل انسانی، خشکی پوشش گیاهی، باد‌های گرم و ... علت وقوع بیشتر این حوادث هستند که از مردم تقاضا داریم در صورت مشاهده حریق، تخریب، تصرف و قطع درختان سریعا با سامانه ۱۵۰۴ تماس گرفته و اطلاع دهند.


بیشتربخوانید

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.