رئیس انجمن قطعه‌سازان و صنایع همگن خراسان رضوی گفت: محصول پروژه K۱۳۲  فصل تازه ای برای تحول بنیادین در صنعت خودروی کشور به شمار می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مهدی شکورزاده رئیس انجمن قطعه‌سازان و صنایع همگن خراسان رضوی گفت: این محصول بدون حضور شرکای خارجی و در شرایط تحریمی طراحی و تولید شده که مایه افتخار هر ایرانی است.

او با اشاره به این که در پروژه محصول K۱۳۲ توانمندی‌های قطعه‌سازان به رخ جهانیان کشیده شد، افزود: سازندگان داخلی برای طراحی و توسعه محصولات جدید ایران خودرو آماده هر نوع همکاری هستند.

رئیس انجمن قطعه‌سازان و صنایع همگن خراسان رضوی با بیان اینکه قطعه‌سازان برای تداوم نهضت داخلی‌سازی قطعات، نیازمند حمایت مسئولان دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستند، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین خواسته‌های اعضای انجمن قطعه‌سازان و صنایع همگن خراسان رضوی و فعالان صنعت خودروسازی از نمایندگان مجلس یازدهم این است که برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های داخلی، قوانین دست ‌و پاگیر ضدتولید را اصلاح کرده و موانع موجود بر سر راه فعالان این صنعت را بردارند.
 

بیشتربخوانید:


شکورزاده بیان کرد: هم‌گرایی و تعامل مبتنی بر صداقت و شفافیت به عنوان راهبرد این تعامل در طراحی K۱۳۲ به بهترین وجه خود را نشان داد و به‌طور مسلم زمینه‌ساز تلاش‌های تازه ایران‌خودرو برای طراحی و تولید خودرو‌های جدیدتری خواهد بود آن‌هم در زمانی که تحریم‌ها با شدت بیشتر ادامه دارد.

او تصریح کرد: بهره‌گیری از توان داخلی‌سازی به‌خصوص شرکت‌های دانش‌بنیان، مزیتی بسیار مهم برای صنعت خودروسازی به شمار می‌رود که مدیریت ارشد ایران خودرو در این زمینه گام‌های بسیارخوبی برداشته است.

انتهای پیام//ز. ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۸ تير ۱۳۹۹
اره واقعا افتخار من با ۵ میلیون حقوق ۳۰۰ سال دیگه هم نمیتونم بگیرم