در سی و یکمین جشنواره امتنان، شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان واحد نمونه، برگزیده شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، از شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان واحد نمونه خراسان رضوی در سال ۱۳۹۸ در سی و یکمین جشنواره «امتنان» تقدیر شد.
 
در آیین پایانی سی و یکمین جشنواره امتنان که با حضور علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در محل استانداری برگزار شد، از بیژن زاهدی فرد مدیر عامل ایران خودرو خراسان و همچنین نمایندگان گروه کار نمونه با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل شد.
 
همچنین در این مراسم آقایان سید حامد حسینی صالح به نمایندگی از گروه کار این شرکت به جهت ساخت دستگاه سلف شوی تمام اتوماتیک و احمد فهیمی برای ساخت دستگاه آنالیز و کنترل کیفیت رنگ خودرو از شرکت ایران خودرو خراسان به ترتیب به عنوان گروه کار نمونه و کارگر نمونه در سال ۹۸ انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: هدف گذاری تولید ۱۳۰ هزار دستگاه خودرو در سال جهش تولید

این مراسم به منظور معرفی و تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه سال ۱۳۹۸ خراسان رضوی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در دوران مقابله با ویروس کرونا برپا شد.

شرکت ایران خودرو خراسان برای ششمین سال متوالی به عنوان واحد نمونه این جشنواره انتخاب شد.
 
جشنواره امتنان، هر ساله با هدف تجلیل از کارگران و گروه های کار نمونه و به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.