یکهزار و ۱۴۶ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال از مطالبات گندمکاران مازندرانی تاکنون پرداخت گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،بهرام نجفی سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی مازندران، گفت:با حمایت‌ها و پیگیری‌های بعمل آمده تاکنون یکهزار و ۱۴۶ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال از مطالبات گندمکاران مازندرانی از طریق بانک عامل پرداخت گردید و برای باقیمانده مطالبات نیز اقدامات و پیگیری‌ها در حال انجام است.

او افزود: خرید تضمینی گندم در مازندران که از ۱۴ خرداد توسط اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان آغاز شد همچنان ادامه دارد و تاکنون ۵۰ هزار و ۸۲۴ تن گندم از این محصول خریداری شد.

نجفی با اشاره به رشد ۴۰ درصدی خرید تضمینی گندم مازاد بر مصرف از کشاورزان مازندران در مقایسه با پارسال، گفت: ارزش گندم‌های خریداری شده از سوی اداره کل غله مازندران به مبلغ یکهزار و ۲۹۷ میلیارد و ۶۴۷ میلیون ریال رسید که با میزان پرداختی اخیر ۸۸ درصد از مطالبات گندم کاران استان پرداخت شد.

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی مازندران با اشاره به افزایش حدود ۴۵ درصدی نرخ خرید تضمینی گندم، افزود: هرکیلوگرم گندم امسال بر اساس ۴ درصد افت مفید و یک درصد غیر مفید ۲۵ هزار رالر از کشاورزان خریداری می‌شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.