در بسته حوادث ۱۸ تیرماه بخوانید؛

دستگیری فروشندگان و مصرف کنندگان موادمخدر در مسجدسلیمان

مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۱۸ تیرماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز چهارشنبه ۱۸ تیرماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری فروشندگان و مصرف کنندگان موادمخدر در مسجدسلیمان

سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده با محوریت پلیس مبارزه با موادمخدر و همکاری یگان‌های انتظامی در ۵ نقطه آلوده این شهرستان اجرایی شد و ۷ نفر خرده فروش و مصرف کننده مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۲ هزار و ۳۰۰ قرص غیرمجاز و مقادیری موادمخدر از نوع صنعتی و سنتی کشف گردید و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، افزود: از شهروندان خواهشمندیم در صورت اطلاع از محل پاتوق مجرمان و معتادان متجاهر مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

واژگونی خودرو پژو پارس یک مصدوم برجای گذاشت

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت ۲ و ۳۷ دقیقه بامداد امروز طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵، واژگونی خودرو پژو پارس در مسیر پل شهید دقایقی رسانی شد و ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی سریعا ۲ دستگاه خودرو اطفا حریق و امداد و نجات را از ایستگاه ۹۹ به محل حادثه اعزام کرد.

او با بیان اینکه پژو پارس به علت سرعت بیش از حد و ناتوانی راننده در کنترل آن به جدول خیابان برخورد کرد و واژگون شد، افزود: راننده خودرو در اثر این حادثه مصدوم و به بیمارستان انتقال یافت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار