مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۱۲ تیرماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دستگیری سترق پراید در کمتر از 48 ساعتمهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز پنجشنبه ۱۲ تیرماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

پلیس ماهشهر یک سارق پراید را دستگیر کرد

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی بندرماهشهر گفت: در پی اعلام مرکز پلیس ۱۱۰ شهرستان مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو پراید در روبروی شورای حل اختلاف، ماموران دایره مبارزه با سرقت کلانتری ۱۲ برای بررسی موضوع در کم‌ترین زمان در محل وقوع سرقت حاضر شدند.

او با اشاره به دستگیری سارق در مخفیگاهش افزود: ماموران با انجام‌اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده تخصصی پلیسی مخفیگاه عامل سرقت خودرو پراید را در کمتر از ۴۸ساعت در سطح حوزه استحفاظی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی سارق را طی عملیات پلیسی در منزلش غافلگیر و دستگیر نمودند.

سرهنگ پاپی ضمن تاکید بر رعایت موارد ایمنی خودرو از سوی شهروندان بیان داشت: در بازرسی‌های به عمل آمده از منزل متهم خودرو پراید مسروقه کشف و همراه با متهم به کلانتری ۱۲ دلالت داده شد که پس از تشکیل پرونده سارق تحویل مراجع قضایی خواهد شد.

دستبند پلیس دزفول بر دستان ۲۶ سارق حرفه‌ای

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: با هدف افزایش ضریب امنیت و جلب رضایت شهروندان، مأموران انتظامی دزفول طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با مشارکت تمامی یگان‌های انتظامی طی ۷۲ ساعت گذشته اجرا کردند.

او بابیان اینکه ماموران پلیس با انجام کار‌های اطلاعاتی و هماهنگی قضایی، طی عملیات‌هایی مجزا تعداد ۲۶ سارق حرفه‌ای را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند، افزود: متهمان در تحقیقات بعمل آمده به ۴۲ فقره انواع سرقت شامل سرقت موتور سیکلت، داخل خودرو و اماکن خصوصی و کیف قاپی اعتراف کردند.

سرهنگ گراوندی تصریح کرد: در این طرح ۸ معتاد متجاهر دستگیر و ۷ دستگاه خودرو و ۴۴ دستگاه موتورسیکلت متخلف و فاقد پلاک توقیف و روانه پارکینگ شدند هدف از اجرای این طرح‌ها  پیشگیری از جرائم و ارتقاء ضریب امنیت در جامعه است و پلیس با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی و هنجار شکنان برخورد قانونی می‌کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.